Det ostebrød i Danmark
ORDRER & AFSENDELSE:
Ordrer afsendes hver onsdag og ankommer torsdag
til den Pakkeshop, der ligger tættest på din adresse.
Forsendelsespolitik
Vi sender din ordre hurtigst muligt. Hvis du afgiver din ordre før middag på en hverdag, skal vi sende den samme dag. Hvis den placeres efter kl. 14.00, afsendes den næste hverdag. Eller vi giver dig besked på forhånd, hvornår ordrer vil blive afsendt baseret på en bestemt kampagne eller begivenhed.
På nuværende tidspunkt sender vi alle vores ordrer via GLS kurerservice. Det betyder, at når vi afsender din ordre, vil du modtage en mail fra os med et nummer, som du kan spore din ordre med. Forsendelsesomkostninger afhænger af størrelsen af den enkelte ordre og oplyses i købsprocessen.
Du kan vælge at få produkterne leveret til en erhvervsadresse, en privatadresse eller GLS PakkeShop.
Retur- og byttepolitik
Vi tilbyder ikke en returpolitik, fordi det er et letfordærveligt produkt. Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med produktet, refunderer vi 80% af produktets værdi, eksklusive forsendelse. Kontakt os venligst via vores e-mail: noomabrazil@gmail.com .
Du vil modtage en tilbagebetaling af det beløb, du betalte til os på købstidspunktet, inden for 14 dage fra den dag, vi bekræftede din ordre via e-mail. Beløbet overføres altid til den bankkonto, du har oplyst til os på e-mail.
Hvis der er noget galt med det produkt, du har købt, såsom hvis produktet ikke er i orden, kan du få dine penge tilbage eller en vareombytning. I dette tilfælde kræver vi, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er et resultat af forkert håndtering af produktet. Du skal kontakte os, så snart du modtager produktet. Du kan kontakte os på e-mail på noomabrazil@gmail.com . For at vi kan vurdere din klage, skal du fortælle os følgende:
en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller manglen er opstået.
2-3 produktbilleder sammen med beskrivelse;
Dårlige forhold skal være tydeligt synlige på mindst et af billederne. Sørg også for, at dine billeder viser hele produktet for- og bagside. Send beskrivelse og billeder til e-mail noomabrazil@gmail.com og angiv ordrenummeret produktet er købt eller vedhæft en kopi af ordrebekræftelsen/kvitteringen. Når vi har modtaget dine billeder, behandler vi din klage hurtigst muligt.
KUBIER
Vi tilbyder nogle gange rabatkoder som en del af vores markedsføring. Disse koder er kun gyldige i en begrænset periode og kan være underlagt særlige betingelser. Koder kan være begrænset, for eksempel til kun at bruge i forbindelse med specielle produkter, kategorier eller specifikke datoer. Vær venligst opmærksom på dette! Enhver rabatkode, du ønsker at bruge, skal indtastes i kassen, før du betaler for ordren. Du kan ikke kreditere en glemt rabatkode efter bestillingen er afgivet. Der kan kun bruges én rabatkupon pr. ordre. Rabatkoder har ingen kontantværdi og kan ikke ombyttes til kontanter, værdibeviser eller lignende. I tilfælde af svindel, forsøg på bedrageri eller ved mistanke om andre ulovlige aktiviteter i forbindelse med indløsning af rabatkoder, har vi ret til at annullere rabatkoderne, vi har ret til at annullere rabatkoden, til at annullere ordren hvor Rabatkoden blev brugt til at blokere din mulighed for at handle hos Nooma Tasty permanent.